Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Τα "Χριστούγεννα του Κόσμου" στο Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας



Διαχειριστής των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του δήμου Καβάλας σε συνεργασία με  Πολιτιστικούς Συλλόγους  και  την  Ιερά Μητρόπολη ΦΝΘ  είναι ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Μιχάλης Λυχούνας, ο οποίος κατά την χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας  ενημέρωσε το σώμα για το ύφος των εκδηλώσεων που θα γίνουν,  σε πλατεία Ελευθερίας και Πλατεία Καπνεργάτη. Οι εκδηλώσεις που θα φέρουν τον τίτλο «Χριστούγεννα του Κόσμου» θα έχουν ένα διαφορετικό χρώμα.

Σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων- Νεαπόλεως και Θάσου μεγάλο μέρος των εκδηλώσεων θα είναι αφιερωμένο στις χριστιανικές κοινότητες της Μέσης Ανατολής που δοκιμάζονται σκληρά και  σφαγιάζονται από έναν άγριο θρησκευτικό πόλεμο.  Όσον αφορά το στολισμό της πόλης,  οι  περιορισμένες δυνατότητες του δήμου δεν επιτρέπουν θεαματικό αποτέλεσμα , ούτε και «υπερστολισμό». 

Άλλωστε,  δεν είναι αυτής της φιλοσοφίας και ο ίδιος ο αντιδήμαρχος  Πολιτισμού, υπό την εποπτεία του οποίου γίνονται όλες οι προετοιμασίες. Θα στολιστούν κάποιοι πεζόδρομοι , ο Δημοτικός  Κήπος,  ενώ όσον αφορά τον φωτισμό του δημαρχιακού κτιριακού συμπλέγματος ο κ. Λυχούνας είχε μια εξαιρετική ιδέα να φωτιστούν με τη χρήση προτζέκτορα με διάφορες διαφάνειες,  κάτι που όπως στοιχίζει περί τις 7.500 ευρώ εβδομαδιαίως , όπως πληροφορήθηκε απευθυνόμενος στους ειδικούς. «Μια σοβαρή πόλη μιλάει τα Χριστούγεννα του 2014 για τα Χριστούγεννα του 2015», είπε χαρακτηριστικά,  αφήνοντας να εννοηθεί  ότι του χρόνου η έγκαιρη προετοιμασία και σχεδιασμός θα εγγυώνται πολύ καλύτερο αποτέλεσμα.

Όσον αφορά τη χρήση των ξύλινων σπιτιών στην πλατεία, ο κ. Λυχούνας είπε ότι ως θεσμικός φορέας ο ίδιος,  συνομίλησε με επίσης θεσμικό φορέα τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας , του οποίου και το αίτημα ικανοποίησε να μην υπάρξει εμπορική εκμετάλλευση σε αυτά.  Ο κ. Σιμιτσής επικρότησε το γεγονός ότι η νέα διοίκηση ακολουθεί τα βήματα της δικής του διοίκησης και δεν διακατέχεται από το κόμπλεξ της Ονειρούπολης που διοργανώνει η Δράμα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου