Στα μέσα Νοεμβρίου αναμένεται να αρχίσει το πλύσιμο των κάδων απορριμμάτων εντός του δήμου Καβάλας, καθώς τότε αναμένεται να προσληφθεί έκτακτο προσωπικό μέσω του προγράμματος κοινωφελούς εργασίας.
Η Αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ Χιώτη- Πρασά, είπε πως θα
πρέπει να γίνει σημαντική δουλειά ακόμη, καθώς πολλοί κάδου έχουν διαβρωθεί με
αποτέλεσμα να έχουν τρύπες. Χαρακτηριστικά η αντιδήμαρχος καθαριότητας ανέφερε ότι:
"Μόλις ξεκινήσει η “Κοινωφελής Εργασία” θα κάνουμε μια ομάδα
εργασίας η οποία θα πλύνει έναν-έναν του κάδους, με ζεστό νερό. Οι κάδοι σε όλη
την πόλη είναι 3500. Θα ξεκινήσουμε να κάνουμε την πλύση ανά 15 κάδους, στις
δικές μας εγκαταστάσεις, θα τους επισκευάσουμε, θα ηλεκτροσυγκολληθούν, θα μπει
καινούργια σήμανση και θα τους τοποθετήσουμε στα αρχικά τους σημεία μέχρι να
ολοκληρωθεί ο κύκλος όλων. Η πλύση άρχισε από το κέντρο, εκεί όπου υπάρχει η μεγαλύτερη κίνηση. Σταμάτησε για λίγο διάστημα και θα αρχίσει σύντομα και πάλι.
Σε ερώτηση για το αν το κόστος για την αγορά νέων κάδων είναι μικρότερο από την συνολική επισκευή τους, η ίδια απάντησε ότι "έχει βγει ένα κοστολόγιο αγοράς νέων κάδων, που είναι
απαγορευτικό. Ένας καινούργιος κάδος κοστίζει από 430-470 ευρώ. Εμείς
βγάλαμε ένα κοστολόγιο συντήρησης, η οποία θα γίνεται στις δικές μας εγκαταστάσεις από υπαλλήλους της Κοινωφελούς
Εργασίας. Προς το παρόν όμως είμαστε υποστελεχωμένοι και δεν έχουμε
κόσμο να το ξεκινήσουμε."
Παράλληλα η κ. Πρασσά σημείωσε πως "ευθύνη μας είναι να κάνουμε ως Δήμος ενημέρωση σε όλες τις
κοινωνικές ομάδες έτσι ώστε οι Καβαλιώτες να αποκτήσουν κοινωνική συνείδηση και
παιδεία σε ότι αφορά την καθαριότητα. Αυτό θα ξεκινήσει με διάφορες δράσεις, από τα ΚΑΠΗ, από τα
σχολεία, θα βγούμε στις γειτονιές, θα μιλήσουμε με τους πολιτιστικούς
συλλόγους, ενώ ομάδες εθελοντών του Δήμου και εγώ η ίδια θα πηγαίνουμε μαζί τους
γι αυτή την ενημέρωση."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου