Καλημέρα σας φίλες και φίλοι,
Έπρεπε να ξεσηκωθεί η Καβάλα για να καταλάβει ο υφυπουργός παιδείας Αλέξανδρος Δερμετζόπουλος ότι η ιδέα του για ίδρυση του Ερευνητικού Κέντρου ΑΜ-Θ με τέσσερα ινστιτούτα που θα εδρεύουν... στη Θράκη παραήταν τοπικιστική (ή έτσι μας έκανε να πιστεύουμε). Χθες ο κ. Δερμετζόπουλος επικοινώνησε με τον πρόεδρο του ΤΕΙ Αθανάσιο Μητρόπουλο και του είπε... ότι βλέπει θετικά την ίδρυση Ανοιχτού Τεχνολογικού Πανεπιστημίου με έδρα την Καβάλα. Κοινώς... "θα ιδρύσουμε που θα ιδρύσουμε το ερευνητικό κέντρο ας πούμε και έναν καλό λόγο για την Καβάλα".
Είδαμε ότι ξεκίνησαν οι προπαρασκευαστικές εργασίες για να κατεδαφιστούν οι παλιές αποθήκες στο τελωνείο. Όταν τις δούμε γκρεμισμένες τότε θα το πιστέψουμε. Μέχρι τότε...
Ορισμένοι αναρωτήθηκαν γιατί, τις τελευταίες μέρες, δεν ασχολούμαστε με την άφιξη κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Καβάλας. Ο λόγος; Απλά εκτιμούμε - άποψή μας - ότι το να έρθει ένα κρουαζιερόπλοιο και ο ένας στους δέκα επιβάτες να παραμένει στην Καβάλα ενώ οι τέσσερις στους δέκα να πηγαίνουν στη Ξάνθη αν μη τη άλλο είναι κάτι για το οποίο δεν πρέπει να αισθανόμαστε και πολύ χαρούμενοι. Αντίθετα, κάτι τέτοιο θα έπρεπε μονάχα να μας προβληματίζει.
Και θα έπρεπε να μας προβληματίζει διότι έχεις μια πόλη με τόσες πολλές ομορφιές και αφήνεις τον κόσμο να πάει στην (εξ ίσου όμορφη, δεν αντιλέγουμε) Ξάνθη. ΟΚ, το πρόγραμμα των επιβατών καθορίζεται από τις πλοιοκτήτριες εταιρείες. Μήπως όμως θα έπρεπε οι τοπικοί φορείς να μην περιορίζομαι μόνο στο να "κλείνουν" τα κρουαζιερόπλοια αλλά και τους επιβάτες;
Κατά τα άλλα, ένα από τα πολλά ζητήματα που συζητήθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο Καβάλας ήταν η πρόσληψη σχολικών τροχονόμο. Ο πρόεδρος της πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής Νίκος Ξανθόπουλος τόνισε, συγκεκριμένα, ότι έχουν ξεκινήσει οι διεργασίες για την πρόσληψή τους. Αν μη τη άλλο είναι μια καλή κίνηση. Ακόμα καλύτερη πάντως αναμένεται να είναι η πρωτοβουλία για πρόσληψη προσωπικού που θα ασχολείται - έστω στοιχειωδώς - με τη φύλαξη των σχολείων (κάτι που πληροφορούμαστε ότι είναι στα πλάνα του κ. Ξανθόπουλου).
Στην ίδια συνεδρίαση ακούσαμε τον Άρη Βέρρο να θέτει ερώτημα για τη διαχείριση της λυματολάσπης, σημειώνοντας ότι η απόθεσή της στον ΧΥΤΑ Καβάλας είναι επιζήμια και για το περιβάλλον αλλά και για τα ταμεία του δήμου. Η δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα απάντησε στον κ. Βέρρο ότι το όλο θέμα θα εξεταστεί αργότερα, καθώς προέχουν "ευκολότερα ζητήματα για επίλυση"...
Ακούσαμε επίσης τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Παγγαίου Κώστα Γάκη να λέει (σε ραδιοφωνικό σταθμό) ότι "τον Σεπτέμβριο υπήρξε η σκέψη να κινηθούμε με άλλο τρόπο δηλαδή όπως στο δήμο Μαραθώνα αλλά δεν επιλέξαμε εκείνο το δρόμο και θα προσπαθήσουμε! Γιατί εκείνος έχει συνέπειες!" Με 8,5 εκατομμύρια ευρώ οφειλές πάντως, πολλοί θα σκεφτόντουσαν να τα παρατήσουν όχι άδικα...
Τέλος, την επόμενη βδομάδα αναμένεται να έρθουν στην περιοχή μας μηχανικοί της κοινοπραξίας του ΤΑΠ για να μελετήσουν επί τόπου την Βόρεια όδευση που πρότεινε η κ. Τσανάκα. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα προκύψει...
Αυτά προς το παρόν, καλή συνέχεια σε όλες και όλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου