Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Μικρές και αντιμετωπίσιμες οι ζημιές στην Θάσο από την κακοκαιρία - Κ. Χατζηεμμανουήλ: "Ο δρόμος Μαριών-Λιμεναρίων να χρηματοδοτηθεί από το νέο ΕΣΠΑ"




Μπορεί το κύμα κακοκαιρίας που έπληξε την περασμένη εβδομάδα τον νομό Καβάλας (αλλά και ολόκληρη την υπόλοιπη Ελλάδα) να ήταν αρκετά δυνατό, ωστόσο οι επιπτώσεις του τόσο στην Καβάλα όσο και στο υπόλοιπο χερσαίο τμήμα του νομού δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλες. Η ίδια εικόνα επικράτησε και στην Θάσο, καθώς τα μικροπροβλήματα που παρουσιάστηκαν αντιμετωπίστηκαν σχετικά εύκολα.

Όπως ανέφερε στο fonikavalas.blogspot.gr ο δήμαρχος Θάσου Κώστας Χατζηεμμανουήλ, "υπήρξαν ορισμένα προβλήματα, κυρίως στην περιοχή των Μαριών και της Καλλιράχης, ωστόσο τα συνεργεία του δήμου επενέβησαν άμεσα χωρίς να προκληθεί η παραμικρή σοβαρή συνέπεια για το νησί.  Είχαμε αποκλεισμούς σε ορισμένα σημεία του οδικού δικτύου, όπως στην Καλλιράχη και στον δρόμο που συνδέει τις Μαριές με τα Λιμενάρια (αλλά σε άλλο σημείο από εκεί που υπάρχει το γνωστό πρόβλημα), λόγω λιμναζόντων υδάτων, ενώ σε άλλες περιοχές έπεσαν δέντρα. Επίσης, στο Καζαβίτι παρατηρήθηκε ακόμα και κάθοδος φερτών υλικών λόγω της βροχόπτωσης. Τα συνεργεία του δήμου, πάντως, έκαναν ότι μπορούσαν και μπορώ να πω ότι τα προβλήματα αντιμετωπίστηκαν άμεσα."

Ο κ. Χατζηεμμανουήλ ερωτήθηκε, επίσης, σχετικά με τις εργασίες που πρέπει να γίνουν για την αποκατάσταση του δρόμου που συνδέει τις Μαριές με τα Λιμενάρια, μια αποκατάσταση την οποία εδώ και καιρό έχουν ζητήσει επίμονα τόσο το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας όσο και η Αστυνομία Θάσου, και η οποία έχει γίνει "μπαλάκι" μεταξύ του δήμου Θάσου και της περιφέρειας ΑΜΘ. Ο δήμαρχος Θάσου σχολίασε χαρακτηριστικά ότι "η περιφέρεια μπορεί να λέει ότι το έργο αποτελεί αρμοδιότητα του δήμου, ωστόσο θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το έργο είναι ιδιαίτερα δαπανηρό, καθώς θα χρειαστεί ακόμα και άνοιγμα βουνών για να ολοκληρωθούν οι εργασίες. Εμείς, ως δήμος, έχουμε την ευθύνη για την συντήρηση και τον καθαρισμό του δρόμου, αλλά εδώ μιλάμε για μια κατασκευή έργου υποδομής (μιας και η συντήρηση κοστίζει πολύ περισσότερο από ότι η κατασκευή), κάτι που πρέπει να γίνει από το κράτος. Συνεπώς θα πρέπει η περιφέρεια να εντάξει το έργο στο νέο ΕΣΠΑ (όπως έγινε με τον δρόμο Λιμεναρίων-Κάστρου) προκειμένου να έρθουν οι κατάλληλοι πόροι και να ολοκληρωθούν οι εργασίες."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου