Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2014

Δικαίωση καταναλωτή, του οποίου τα αναδρομικά της σύνταξης αναπηρίας πήρε η Τράπεζα




Kαταναλωτής μέλος της Ένωσης Καταναλωτών Καβάλας καθυστέρησε περίπου μια διετία να εισπράξει την αναπηρική του σύνταξη, εξαιτίας της Ελληνικής γραφειοκρατίας.

Μετά από δυο χρόνια περίπου, επιτέλους πιστώθηκε ο λογαριασμός του στην Τράπεζα με το ποσό των 11.700 € . Όμως επειδή ο καταναλωτής είχε οφειλές σ αυτή την Τράπεζα, η Τράπεζα μονομερώς και χωρίς να προβεί σε καμία ενημέρωση προκειμένου ο καταναλωτής να προβάλλει τις αντιρρήσεις του, έκανε ανάληψη το ποσό αυτό από τον καταθετικό του λογαριασμό και πίστωσε το δάνειο του καταναλωτή.

Ο καταναλωτής προσέφυγε στην Ένωση Καταναλωτών Καβάλας, η οποία με την σειρά της σε συνεργασία με τον πολίτη, τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και το Συνήγορο του Καταναλωτή, έλυσαν το πρόβλημα. Η Τράπεζα αναγκάσθηκε να συμμορφωθεί και να επιστρέψει τα χρήματα στον καταναλωτή. Η δυσκολία της συγκεκριμένης υπόθεσης ήταν ότι το ποσό ήταν μεγαλύτερο από εκείνο που σύμφωνα με τη νομοθεσία προστατεύεται. Το ποσό ήταν μεγάλο διότι καθυστέρησε η τακτική καταβολή της σύνταξης αναπηρίας λόγω των γνωστών προβλημάτων.

Με αφορμή την δικαίωση του καταναλωτή θέλουμε για μια ακόμη φορά να επισημάνουμε τις παράνομες πρακτικές των Τραπεζών οι οποίες ακόμη και σε περίοδο κρίσης και παρά τις ενισχύσεις που έχουν λάβει κατά καιρούς από την Ελληνική πολιτεία, δηλαδή από τους ίδιους τους πολίτες και παρά τα υπερβολικά επιτόκια που εισπράττουν, συνεχίζουν να λειτουργούν χωρίς αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο που τους στηρίζει.

Καλούμε τις Διοικήσεις των Τραπεζών αλλά και τα κατά τόπους στελέχη να επιδεικνύουν μεγαλύτερη μέριμνα στην τήρηση των Νόμων αλλά και των κανόνων της ηθικής.

Για περισσότερες πληροφορίες: Ένωση Καταναλωτών Καβάλας καθημερινά: 10:00-13:00, τηλ. 2510 223000, e-mail:enoikokav@yahoo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου